Deel dit artikel
-

MediaMonks koopt team The Odd Shop

MediaMonks wil meer werk voor overheidsinstanties gaan verrichten en koopt daarop het hele team van het creatieve bureau The Odd Shop.

The Odd Shop, van Oscar Hamming, Niels de Wit en Robert van der Lans, mengt gedragswetenschap met creativiteit en doet dat voor instanties als Rijksoverheid, Autoriteit Consument & Markt, Pink Ribbon, DPG Media en het FD.

Het hele team van twaalf man gaat over naar MediaMonks. Dat wil meedingen naar communicatieprojecten voor de Rijksoverheid en semi-overheid. Directeur Victor Knaap vertelt met regelmaat dat digitale overheidsprojecten veel beter kunnen. Daarbij roept hij dan ook op tot de oprichting van een Digitaal Deltaplan. Met het team van The Odd Shop trekt hij het initiatief naar zich toe.

Foto: Paul Arps (cc)

Update 15-02-2021 15:25
In een eerdere versie van dit verhaal stond vermeld dat MediaMonks het bedrijf The Odd Shop had gekocht. Dat is niet correct. Enkel het team, alle werknemers, gaan over.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond