Deel dit artikel
-

MediaMonks uit de startblokken in Mexico Stad

MediaMonks start een kantoor in Mexico-Stad vanwege de groeiende vraag naar high-end geïntegreerd productiewerk in de regio. Het wordt het elfde internationale kantoor en Marcelo Planchart en Alexander van Rijn gaan het bureau leiden.

Het Nederlandse bedrijf werkte al samen met Mexicaanse merken en bureaus als Aeroméxico, Leo Burnett, Ogilvy, Publicis, Visa en het toerismebureau Visit Mexico.

Volgens Victor Knaap is men al een paar maanden onder de radar aan de slag gegaan aan hele ‘mooie producties’. ‘De projecten die we tot dusver hebben geproduceerd, variëren van TVC’s tot apps en digitale platformen.’

Daaronder de app van Aeroméxico en een campagne in opdracht toerismebureau Visit Mexico.

Met de opening van het kantoor in Mexico zijn er in totaal 200 ‘Monks’ werkzaam in Latijns-Amerika. Wereldwijd heeft het bedrijf 650 medewerkers.

Deel dit bericht

1 Reactie

Theodorus Knaap

Succes verder en wel gefeliciteerd

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond