Deel dit artikel
-

Meer dan miljoen Nederlandse gebruikers voor spaarprogramma McDonald’s

MyMcDonald’s Rewards, het digitale spaarprogramma van de hamburgerketen, is de miljoenste gebruiker gepasseerd. In vergelijking met andere landen maken Nederlanders veelvuldig gebruik van de MyMcDonald’s Rewards.

Ruim 3,3 miljoen Nederlanders hebben inmiddels de McDonald’s App op hun smartphone staan.

500.000 Nederlanders gebruiken de app wekelijks en het aantal digitale bestellingen is met 35 procent toegenomen. Dat komt ook door de toevoeging van de MyM Fanshop aan de app afgelopen februari. Klantenkunnen nu ook sparen voor merchandise.

Wie digitale MyM QR-code in de app bij de kassa scant, ontvangt automatisch 10 punten voor elke bestede euro.

Opvallend is het verschil tussen de zuidelijke provincies en de rest van Nederland: leden uit Zeeland, Noord-Brabant en Limburg sparen gemiddeld meer punten, terwijl in de andere provincies leden sneller kiezen voor het verzilveren van een gratis product. De klassieke Cheeseburger (200 punten) is hierbij het populairst, die wordt het vaakst verzilverd in Nederland.

Mis niet de presentatie Digital @Scale bij McDonald’s – Hoe een wereldmerk zich lokaal transformeert tot omnichannel restaurant tijdens Emerce  Digital Marketing Live! op 2 juni.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond