Deel dit artikel
-

MeMo2 en Exterion media winnen IAB Europe Awards

MeMo2 en Exterion Media hebben een Grand Prix IAB Europe Research Award 2019 gewonnen tijdens het jaarlijkse Interact-congres in Warschau.

De Awards zijn in het leven geroepen om meer aandacht te vestigen op de noodzaak van onderzoek naar en benchmarks voor effectiviteit van online mediacampagnes.

MeMo2 en Exterion Media waren de enige genomineerden uit Nederland. Ze wonnen op Interact de Grand Prix, Best Use of Research Budget en Research Data & Innovation met hun product Outdoor Ad Impact Forecaster.

Oprichter Marcel Vogels van MeMo2 zei eerder tegen deze uitgave: “We zijn drie keer genomineerd en ik denk dat dit te maken heeft met twee zaken. Ten eerste, het hoge innovatieve karakter van dit enorme traject. En, ten tweede, de concrete toepasbaarheid en de aantoonbare verbetering voor de adverteerder als gevolg hiervan.”

Foto: Angelo Romano (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond