Deel dit artikel
-

MeMo2 genomineerd voor Europe Research Awards

Onderzoeks- en adviesbureau MeMo2 is drie keer genomineerd voor een Europe Research Award. Die worden later deze maand tijdens een Europese IAB-bijeenkomst uitgereikt.

Met drie nominaties is het Amsterdamse bureau de grootste kanshebber voor een onderzoeksprijs. Bedrijven als Google, comScore, GfK en BrandScience moeten het met minder doen.

Directeur Tim Koekkoek en zijn team zijn twee keer genomineerd voor een bereiks- en effectiviteitsonderzoek bij (online) radio en een keer voor een mobiele casus. De eerste is samen met IPG Mediabrands gedaan, de tweede met Sanoma.

Vorig jaar was MeMo2 ook al genomineerd voor het digitale radio-onderzoek. Koekkoek: “Toen werd alleen naar het bereik gekeken, nu ook naar de effectiviteit. Door nu ook te kijken naar de effecten op de brand KPI’s is het onderzoek rijker dan vorig jaar.”

De Europe Research Awards worden op woensdag 20 mei in Berlijn tijdens IAB Europes Interact Congress uitgereikt. Dat is voor de vijfde keer.

Foto: jjsmustang79 (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond