MeMo2 lanceert real-time Shopper Analytics
MeMo2 lanceert in Nederland en België het zogeheten THX Shopper Analytics platform. Dat monitort real-time en 24/7 het (cross)media, consumptie en verplaatsingsgedrag onder een representatieve groep van ruim 10.000 consumenten.
Het Shopper Analytics platform omvat alle supermarkten, tankstations, treinstations, luchthavens en andere outlets, waardoor winkelbezoek, frequenties en klantreizen continue worden gemeten. Ook digitale media en consumptiegedrag worden meegenomen waardoor de effectiviteit van omnichannel strategieën beter kan worden bepaald.
THX Shopper Analytics is een verbreding van het bestaande THX-platform, dat al in 2019 is geïntroduceerd. Vorig jaar won het THX-platform nog vijf Europese Marketing en Research prijzen. Ook in Nederland viel het THX-platform in de prijzen met onder meer een MWG AMMA (Best Crossmedia Research) en een Crossmedia Innovatie Award.
Inmiddels worden de gesprekken gevoerd over de verdere uitrol en ontwikkeling van het platform in de Benelux en andere Europese landen.
MeMo² (opgericht in 2004) ondersteunt in 30 landen top 250 merken bij de optimalisatie van crossmedia campagnes en strategieën.
Foto Pixabay
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond