Deel dit artikel
-

Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare winnaars Programmatic Awards

Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare behoren tot de winnaars van de gisteren uitgereikte Programmatic Awards.

In het gloednieuwe Amaze, de audio-visual playground van ID&T, werden gisteravond voor de vijfde keer de onderscheidingen uitgereikt aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland.

Ondanks de coronamaatregelen bezochten bijna 150 vakgenoten de uitreiking.

Alle winnaars op een rij

Programmatic Campaign Manager | 2021

Zoey Jansen – Greenhouse Group B.V.

Programmatic Rising Star | 2021

Kia Karanko – Merkle Nederland

Programmatic Sales Evangelist | 2021

Danny Kriesels – DPG Media

Most Effective Campaign | 2021

Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf

Branding / Awareness Campaign | 2021

Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse

Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021

Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & MoCo Museum

Innovative Format Solution | 2021

A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo

Tech & Measurement Solution | 2021

Instant Campaign Launcher – ICI PARIS XL & Greenhouse Group B.V.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond