Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare winnaars Programmatic Awards

Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare behoren tot de winnaars van de gisteren uitgereikte Programmatic Awards.
In het gloednieuwe Amaze, de audio-visual playground van ID&T, werden gisteravond voor de vijfde keer de onderscheidingen uitgereikt aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland.
Ondanks de coronamaatregelen bezochten bijna 150 vakgenoten de uitreiking.
Alle winnaars op een rij
Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group B.V.
Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland
Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media
Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf
Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse
Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & MoCo Museum
Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo
Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI PARIS XL & Greenhouse Group B.V.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond