Deel dit artikel
-

Merkle Nederland opent B2B-tak

Merkle Nederland brengt al zijn B2B-expertise bij elkaar onder een dak en opent een zogeheten B2B hub. Daarmee wil het grootzakelijke instanties helpen met digitale transformatie op het vlak van marketing, sales, commerce en service.

De nieuwe tak, waar zo’n 75 man werkzaam is, staat onder leiding van Arjen Hettinga, Gerard van den Dool en Stijn Statz. Zij sturen de verschillende disciplines Digital Marketing & Analytics, CRM en CX aan binnen het Customer Expercience Management-bureau.

Bedrijven in de business-to-business-sferen bevinden zich al langer in het proces van digtale transformatie. Steeds meer van hun werkprocessen en klantgerichte activiteiten digitaliseren en komen in het domein van data-analytics, datagedreven operaties en machine learning. Volgens Merkle is deze overgang door het coronavirus met zeven jaar versneld.

Merkles b2b-team werkt op dit moment in Nederland voor B2B klanten als Microsoft, Vodafone, ASML, Stern, Midocean, CentralPoint, Youvia en LEASE A BIKE.

Internationaal werken duizend experts, verspreid over 47 locaties voor de verschillende B2B-labels van Merkle, zoals Gyro, DigitalPI, DWA en B2B International.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond