Deel dit artikel
-

Mindshare wint performance media account Rabobank

Mindshare heeft het performance marketing-/media-account gewonnen. Mindshare wint hiermee na een kort, intensief, maar vooral energiek pitchtraject van de Rabobank Groep.

De samenwerking omvat de digitale mediastrategie, -planning en bredere strategische en innovatie (data)vraagstukken binnen de domeinen van ‘paid’ en ‘owned’ media.

MindShare veranderde onlangs de positionering en heeft het nog meer focus op wat het noemt ‘Good Growth’, ofwel duurzame en lange termijn groei voor klanten. Meer aandacht voor eigen kanalen, retentiemarketing en customer-lifetime-value staan hierbij centraal. Daarnaast richt het bureau zich op inclusievere en duurzamere advertentiemogelijkheden om zo leidend te zijn in het vak van morgen.

Deel dit bericht

1 Reactie

bram

Dit soort berichten zijn altijd zo nutteloos.. Gefeliciteerd dat jullie een klant erbij hebben?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond