Deel dit artikel
-

‘MKB vraagt meer van e-mail dan verwacht’

De e-mailexperts van het jaar oude bureau SOLVM verbreden hun dienstverlening. Het blijkt dat veel MKB-bedrijven uitgesproken wensen hebben over e-mailmarketing.

Een ‘pakketje marketing automation’ voldoet niet om de brede mensenwaaier in het MKB te kunnen bedienen. Joris de Bruijne en Mick Lodder komen er na een jaar achter dat ze zich met hun nieuwe bureau SOLVM te veel beperkten. In eerste instantie richtten ze zich vooral standaard implementaties van marketing automation en workflows. Hun inzichten veranderen.

“We zien dat MKB-bedrijven goed hun wensen kunnen verwoorden en niet per se bediend moeten worden vanuit één technische oplossing. De een heeft al een systeem en daar wil meer uit halen. De ander wil een ander systeem aanschaffen dan waar wij mee werken. Weer een ander wil alleen advies over templates en toepassingen van marketingautomation. Die gaan we allemaal helpen.”

“We willen e-mailmarketing groot helpen worden voor de lange termijn. Daar zijn meerdere routes voor”, vertelt De Bruijne.

De kant-en-klare automations in de vorm van een maandabonnement blijven. Daarnaast bieden ze twee nieuwe mogelijkheden: helpen verbeteren van de resultaten in de reeds aanwezige eigen systemen of helpen implementeren van een nieuw systeem zoals Maileon of Spotler.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond