Deel dit artikel
-

Mobiel adverteren nog ‘een rommeltje’

Mobiel adverteren staat nog in de kinderschoenen en de tarieven voor reclameruimte staan geenszins vast. Niettemin biedt het in technisch opzicht meer kansen dan andere vormen van traditioneel en digitaal adverteren. (meer…)

Deel dit bericht

2 Reacties

Adri Ulfman

Adverteerders volgen altijd ‘ietwat vertraagd’. De noodzaak van nieuw, extra bereik ligt ook veel meer bij exploitanten van communities en media.
Dus: Hoort en zegt het voort.

koningwoning

Zo lang mobiel adverteren – bannering op mobiel internet is… en dat het voor de gebruiker niet interessant is om op deze banners te klikken (99 van de 100 keer) – zal het een deuk in een pakje boter opleveren.
Ondertussen moet je wel een voor mobiel geoptimaliseerde site laten maken voor die 2 paardekoppen die wel komen.

Totdat wordt overgegaan op relevantie voor de gebruiker is dit ‘destined to go wrong’ – we vergeten dat we eerst vertrouwen moeten opbouwen… we hebben het hier per slot van rekening over mensen die niet meer dom zijn qua internetadvertising, en die we willen bereiken op veruit het meest persoonlijke medium wat er is.

Mss. Meeker heeft een adverteerders standpunt… niet een gebruikers standpunt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond