Deel dit artikel
-

MobPro start nieuw creatief label 24AM

De specialist in mobiele reclame MobPro lanceert met Hans Veldhorst, voormalig hoofd strategie bij Ogilvy & Mather, het nieuwe creatieve bureau 24AM.

“24AM staat voor een tijdstip dat niet bestaat en dat staat voor de fase waarin de digitale reclamewereld nu staat. Er komt een nieuwe periode aan van communicatie en advertising waar mobiel en creatie meer dan ooit het uitgangspunt zijn”, vertelt mede-oprichter Diederick Ubels, tevens algemeen directeur bij mobiel mediabureau MobPro.

Ubels vervult bij 24AM de rol van digitaal mediastrateeg en houdt daarnaast het roer bij MobPro.

“Vanuit MobPro deden we al veel creatie aan de productiekant en van klanten kregen we steeds vaker vragen over de communicatiestrategie. Met die achtergrond kwamen we in contact met Hans Veldhorst. Hij heeft een goed netwerk aan creatieven.

Veldhorst zegt in een perbericht: “Het is ons doel om digitale media en mobiele technologie in te zetten om positieve merkassociaties te creëren door creatie en media naadloos te integreren. Zo beïnvloeden we zowel het gedrag van consumenten als de ontwikkeling van het merk. Daarbij willen we het effect van de communicatie op merk en gedrag realistisch in beeld brengen.”

Het team van 24AM bestaat nu uit vier man. Hoewel de oprichting nu bekend wordt gemaakt, zijn ze sinds vorig jaar al bezig. Het eerste werk was een mobiele homepagetakeover voor Albert Heijn met kerst. Dit en werk voor Luzac heeft ertoe bijgedragen dat het bureau zich nu geplaatst heeft op de longlist voor het SAN Accent ‘New Kids On The Block’, een verkiezing onder jonge bureaus in de marcomwereld.

Dit bericht is 4 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond