Deel dit artikel
-

Mollie en RRS winnen Friends of Search Awards 2023

De jury vond de ‘meedogenloze prioritering’ van SEO als onderdeel van het migratieproces van mollie.com een ‘geweldige aanpak’. De nauwe samenwerking tussen het SEO-team en het ontwikkelteam was een prachtig voorbeeld van disciplines die samenwerken. De resultaten waren sterk met een algemeen positief effect na de migratie, wat voor een website met zo’n brede internationale focus een zeer goede prestatie is.

De case van RRS viel op vanwege de combinatie van business intelligence met automatisering om niet alleen de omzet te verhogen en de medewerkers beter te benutten, maar ook om een betere bottom line te realiseren. De juryleden waren unaniem in hun beslissing en feliciteren RRS met een prachtige case.

Bij het beoordelen van de inzendingen keek de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid en privacyvriendelijk en verantwoord gebruik van gegevens.

De jury bestaat uit twee internationale teams van onafhankelijke SEO- en PPC-experts: Barry Adams (Polemic Digital) en Frederick Vallaeys (Optmyzer), Arnout Hellemans (Online Markethink), Kristina Azarenko (MarketingSyrup), Andrew Lolk (SavvyRevenue), Brendan Almack (Wolfgang Digital), Kate Adams (Google), Linda Hogenes (Coolblue), Marco Frighetto (Booster Box) en Tom Pool (Blue Array).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond