Deel dit artikel
-

Mondelez introduceert nieuwe Oreo-smaak met Amazon Alexa

Fabrikant Mondelez zet influencermarketing en Amazon Alexa in om een nieuwe Oreo-smaak op de Amerikaanse markt te introduceren.

Het nieuwe koekje ligt vanaf vandaag in de schappen, maar het niet exact bekend welke smaken er doorheen zitten gemengd. Bij wijze van reclamecampagne mag het publiek zijn gedachtes daarover insturen en, al doende, daarbij kans maken op vijftigduizend dollar.

Om de campagne te verspreiden wordt Gaten Matarazzo ingezet, acteur in Netflix-hit Stranger Things en Amazon Alexa. Dat laatste is het gevolg van een samenwerking die Amazon en Mondelez eerder al hadden afgesproken. In het geval van deze campagne kan de koeksnoeper om smaaktips vragen, maar ook pakken koekjes in zijn boodschappenmandje laten leggen door de spraakassistent.

Bij nieuwe koekje is een campagnekoekje, want na 10 november verdwijnt het weer uit de schappen. En is Mondelez weer marketing- en e-commercekennis rijker.

Foto: Karen Neoh (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Peter paulisma

Dit slaat echt helemaal nergens meer op….

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond