Deel dit artikel
-

MPG.Group neemt The Social Club over

De MPG.Group neemt socialmediabureau The Social Club over voor een onbekend bedrag. Door de overname verstevigt de groep haar positie binnen het domein social en maakt het de volgende stap naar een fullservice netwerk van content- en brandpublishing bureaus.

De bedrijven maakten de overname zojuist bekend. The Social Club is de tweede overname in het social domein van MPG. In de eerste weken van 2020 werd ook SOCIAL.INC overgenomen. Samen moeten ze de ‘innovatieve social hub’ gaan vormen.

CEO Dolly van den Akker (foto, rechts) over de capaciteitsuitbreiding: “Mede door de versnelde digitalisering die zich als gevolg van Covid-19 heeft voltrokken, investeren we nu in extra slagkracht op het gebied van digital content.”

David Barens, managing director The Social Club: “We draaien als bureau goed op onze social propositie, maar we zien ook dat de vraag van klanten steeds breder content- en datagedreven wordt. En dat is precies het spoor waar MPG.Group al vol op zit en hard op doorinvesteert. Deze overname biedt veel mogelijkheden voor ons team én voor onze klanten.”

MPG.Group is sinds oktober 2019 in handen van investeerder en bedrijvenbouwer Globitas. Dat is het bedrijf van Martijn van Scherpenzeel en Athur Clement.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond