Deel dit artikel
-

Nederland krijgt online business talkshow: ‘De Boardroom’

Vandaag lanceren Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn de eerste aflevering van de online business talkshow ‘De Boardroom’. Maandelijks bespreken zij op Spotify, Apple Podcasts en YouTube actuele ontwikkelingen in de online industrie.

De eerste aflevering gaat vandaag live, met Baba Touré (Home) en Tjalke Bredenoord (Arla Foods) als gast.

In eerste instantie is de talkshow, vanuit het format drie kwartier durend, maandelijks. Bij succes denken de makers erover de frequentie op te schroeven naar tweewekelijks.

Initiatiefnemer Ter Voert tegen Emerce: “De Boardroom is een nieuwe categorie binnen het B2B-speelveld in video- en audio. Het voorziet in de behoefte om op een breder level vakgenoten en andere geïnteresseerden te informeren en inspireren over actuele ontwikkelingen.”

“Een onafhankelijke business talkshow in video en audio met de laatste zakelijke online nieuwtjes en issues was er nog niet”, aldus de voormalig hoofdredacteur van Broadcast Magazine en Emerce.

De productie vindt plaats bij Audiohuis, dat ook de distributie verzorgt. Andere launching partners zijn Adobe, YouLinq.me en Agency Engines.

Andere gasten die tot het voorjaar verschijnen zijn Yvette Belt-Beekman (Alfred International),Chris Kersbergen (Rabobank), Antoinette Hoes, Micha Medendorp (Marie-Stella-Maris), Patritia Pahladsingh, (Accenture Song NL) en Wouter Kolk (ex-CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond