Deel dit artikel
-

Nederlanders scoren met Lovie Awards

Nederlandse bureaus en organisaties hebben gezamenlijk achttien Europese Lovie Awards in de wacht gesleept. De Lovie Awards zijn een initiatief van de Europese tak van IADAS, The International Academy of Digital Arts & Sciences.

IceMobile kreeg twee keer goud en een keer zilver. MediaMonks en Black Magic Marker scoorden twee keer zilver en één keer brons. Fonk Mobile en LBi Netherlands scoorden elk twee keer brons. Andere winnaars waren VPRO voor Money and Speed: Inside the blackbox (goud), Euro RSCG Amsterdam (zilver), KLM (goud en zilver) en het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid (zilver).

Internationaal gingen er prijzen naar Professor Heinz Gerhäuser voor zijn uitvinding van het Mp3-formaat. Het Zweedse reclamebureau Åkestam Holst sleepte negen onderscheidingen binnen.

De Lovie is een alternatief voor de Webby Awards en wordt omschreven als ‘The only pan European Award to honour the entire breadth of content created for the internet’.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond