Deel dit artikel
-

Nederlands MediaNieuws en Marketing Report gaan fuseren

Nederlands MediaNieuws en Marketing Report gaan fuseren. Dat betekent dat het Nederlands MediaNieuws als merk en de website gaat verdwijnen. Alle kanalen zullen worden overgeplaatst naar Marketing Report, net als de vacaturesectie.

Het merk Nederlands MediaNetwerk blijft vooralsnog in twee verschijningsvormen voortbestaan, als club van 10.000 professionals in media en marketing en als 29.000 mensen grote LinkedIn groep.

De komende weken zal de integratie vorm krijgen, ook zal er aandacht zijn voor de Belgische editie van Marketing Report.

Volgens Bas Vlugt, oprichter en eigenaar van Nederlands MediaNetwerk en Nederlands MediaNieuws, is Marketing Report flink gegroeid en Nederlands MediaNieuws in bereik gepasseerd.

Het Team, bestaand uit partners Peter Wybenga, Eric-Jan Vis en medewerkers Saskia van Weert, David de Jong, Pie Kamau, Bob Koigi, Andrea Ayemoba, Lieselot Berentzen, Marlene Mutimawase, Patience Rutayisire en Nico Scherphuis, gaat zich ‘mokerhard’ sterk maken voor Marketing Report.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond