Deel dit artikel
-

Nederlandse Axivate investeert in kledingzoekmachine StyleLounge

Het Nederlandse Axivate investeert in de onafhankelijke zoekmachine voor kleding en lifestyle producten StyleLounge uit Hamburg. In totaal heeft dit bedrijf 2,3 miljoen euro opgehaald in een financieringsronde met TA Ventures, ASTUTIA Ventures en een aantal familiebedrijven.

StyleLounge is een platform waarop mode en lifestyle producten worden vergeleken op prijs en aanwezigheid. Producten kunnen worden gefilterd op prijs en andere criteria.

Na de lancering van de website in Duitsland heeft StyleLounge een kleine honderd partnershops en meer dan 1 miljoen producten online, waaronder die van Zalando, Adidas en ABOUT YOU. Inkomsten worden verkregen uit een cost per click (cpc)-programma.

Met de financiering wil men zijn marketingactiviteiten versterken en verder internationaliseren. Overigens was er al een Nederlandstalige site.

Axivate Capital is ook aandeelhouder van Emerce.

Dit bericht is 14 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond