Deel dit artikel
-

Nederlandse consument ziet wel wat in koelbox voor de deur

Nederlandse consumenten voelen wel wat voor een koelbox bij de deur voor het afleveren van de online bestelde boodschappen. Een huissleutel voor de bezorger valt minder goed in de smaak. Dat blijkt uit een exclusief voor Distrifood uitgevoerde analyse binnen het Consumentenonderzoek 2019 van Deloitte.

De helft van de ondervraagde klanten wil aan bezorgers geen sleutel achterlaten, zoals dat in de VS al gebeurt. Slechts 16 procent vindt het geen oninteressante optie, maar slechts 4 procent geeft aan dit ook echt te willen.

Uit het onderzoek van Deloitte onder 2272 mensen van 18 jaar en ouder blijkt dat het respondenten dat alleen boodschappen doet in de supermarkt significant is afgenomen ten opzichte van 2017. Het aantal respondenten dat zowel offline als online winkel is toegenomen.

Foto Pixabay

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond