Deel dit artikel
-

Nederlandse startup Fanly haalt half miljoen euro op

De Nederlandse startup Fanly, die ondernemers een laagdrempelig loyaliteitsprogramma biedt waarmee ze hyperlokaal consumenten kunnen prikkelen en belonen, heeft het afgelopen half jaar 500.000 euro aan startkapitaal opgehaald.

Inmiddels zijn 200 locaties in Amsterdam en Rotterdam aangesloten. Dat moeten er dit jaar nog duizend worden. Eerstvolgende steden die aangesloten worden zijn Haarlem, Utrecht en Den Bosch.

Fanly is een loyaliteitsplatform voor ondernemers en een app voor consumenten. Elke winkel krijgt een eigen loyaliteitsprogramma. Met dat digitale spaarprogramma kunnen ondernemers de relatie met klanten starten en versterken. Consumenten sparen op hun beurt voor korting en voordeel bij hun favoriete lokale winkels, horeca ondernemingen, sportscholen en bijvoorbeeld een beautycenter.

De klant meldt zich aan via de Fanly App. Vervolgens wordt hij via de Beacon-technologie bij elk bezoek automatisch herkend en beloond voor loyaal winkelgedrag. Ook als een winkel of voucher wordt gedeeld met vrienden, krijgt de spaarder hiervoor punten die vervolgens in te wisselen zijn voor verschillende beloningen die de winkelier aanbiedt.

Fanly is een jaar geleden gestart en gegroeid naar 13 medewerkers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond