Deel dit artikel
-

Nestlé, Facebook, Made.com en PUMA naar Retail Europe

Nestlé, Facebook, Made.com en PUMA zijn enkele van de bedrijven die spreken op Retail Europe, het Engelstalige congres dat daags voor Emerce eDay wordt gehouden als onderdeel van Amsterdam eWeek.

Naast algemene presentaties zijn er diverse ronde tafels (invite only). Laurens Spiele (Decathlon), Marco Merkx (IKEA) en John Alexander Rowley (Ferrero) gaan het bijvoorbeeld hebben over de toekomst van de klantreis.Tillmann Stauske van Volkswagen schuift aan bij een ronde tafel over de toekomst van de klantervaring. Hans Wegner van Sennheiser Electronic GmbH vertelt meer over de toekomst van het bezorgen. En weer een andere ronde tafel over marktplaatsen worden geleid door Carlos Marquez van Heineken.

De dag opent met een lezing van Henk Jan Gerzee, die verantwoordelijk is voor digitaal en innovatie bij Schiphol, behalve luchthaven tegenwoordig ook een belangrijke retailplek.

Christel Cassimatis van Balenciaga gaat het hebben over de rol van omnichannel in het luxe retailsegment.

Technologie neemt iedere wrijving weg bij het winkelen. Dat is in elk geval de ervaring van Britse retailers. Michelle Capp van Facebook werkte met klanten als Tesco, Shell, Sainsbury’s en ASDA en vertelt daar meer over.

CEO Damien Poelhekke van MADE.com legt uit hoe belangrijk innovatie is voor zijn bedrijf, verkoper van designmeubels.

De dag wordt afgesloten met een plenaire sessie over de toekomst van retail in het algemeen.

Retail Europe vindt plaats in Hotel Casa Amsterdam, op loopafstand van het Amstel Station. Diner na in De Vergulden Eenhoorn.

Emerce Retail Europe vindt woensdag 9 oktober plaats in Hotel Casa in Amsterdam. Kaarten hier.

Foto Hotel Casa

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond