Deel dit artikel
-

Netflix met reclame slaat wereldwijd aan

Het goedkoopste Netflix abonnement met reclame heeft inmiddels 40 miljoen abonnees wereldwijd. Dat is ruim boven de 23 miljoen abonnees die het bedrijf zelf had verwacht.

Netflix zegt 40 procent van alle nieuwe aanmeldingen voor de de diensten kiezen voor het Standard with Ads-abonnement. Ook kijkt meer dan 70 procent van deze abonnees meer dan 10 uur aan inhoud per maand.

Daarnaast breidt Netflix zijn advertentiepartners uit. Microsoft was de exclusieve advertentie- en verkooppartner van Netflix toen het op advertenties gebaseerde plan in 2022 werd gelanceerd. Inmiddels heeft Netflix ook Google als klant.

Netflix heeft ook een aantal nieuwe shows, films en verlengingen aangekondigd, waaronder vervolg op de populaire komediefilm Happy Gilmore, met de oorspronkelijke ster Adam Sandler die wederom de titelrol krijgt. De recente sci-fi-serie 3 Body Problem krijgt ook enkele extra afleveringen om de show af te ronden, maar details werden niet onthuld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond