Deel dit artikel
-

Nextail (Blokker) kiest voor nieuw attributiemodel

Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, rolt TradeTrackers Real Attribution uit voor haar affiliate marketingcampagnes. De retailorganisatie wil alle sitebeheerders belonen die betrokken zijn in het conversiepad voor zijn campagnes.

Met TradeTracker is besloten om over te stappen van een last click naar een zogenoemd customized attributiemodel. In de klantreis zijn meerdere partijen actief die niet altijd betaald krijgen voor hun inspanningen.

Nextail kiest voor een model waarbij elke uitgever op gelijke wijze wordt beloond. Uitzondering hierbij zijn de cashbackpartijen die een vaste vergoeding ontvangen wanneer zij aan de conversie hebben bijgedragen.

Het model geldt voor Blokker, Intertoys en Leen Bakker.

Deel dit bericht

2 Reacties

Tim de Vrind

Leuk! Worden alle online kanalen van Nextail dan ook voorzien van de Tradetracker “tracker” (klik/impressiepixel?) , zoals search, remarketing etc.

Arjen Hoek (Nextail)

Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie. Wij passen bij TradeTracker attributie toe binnen het affiliate kanaal. Wij ontdubbelen momenteel niet tegen andere paid kanalen. Dit is wel mogelijk met de software van TradeTracker.

Uiteraard nemen we bij ons interne attributiemodel wel alle kanalen mee. Maar daar gaat het artikel niet over 🙂

Gr

Arjen

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond