Nieuwe AI van CM.com maakt bemande helpdesks overbodig
Grote bedrijven kunnen met veel minder mensen hun callcenters bemannen vanwege een nieuwe AI-technologie van CM.com. Het techbedrijf uit Breda zet LLM's in die leren communiceren alsof ze medewerkers van een bedrijf zijn.
Momenteel lopen de laatste private testen bij zes bedrijven, onder wie Pathé CZ, Wijnvoordeel en Yoursurprise, met een generatieve AI die bedrijfsspecifieke data combineert met de bekendste taalmodellen, ook wel: LLM's. Afhankelijk van het bedrijf en de sector bepaalt een beslisboom welke AI wordt ingezet met welk doel. Uiteindelijk gaat het altijd om het beantwoorden van vragen van consumenten aan een klantenservice.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg EGUIDE & Emerce 100 opgestuurd