Deel dit artikel
-

Nieuwe app Hunkemöller: reserveren om te passen

Een handig nieuwigheidje in de nieuwe app van Hunkemöller: met een druk op de knop reserveren de klanten lingerie om die daags erna in de winkel te passen.

De app van Hunkemöller en is niet louter ingericht voor de harde sales, maar wil de vrouwelijke klanten helpen tijdens het shoppen. Het hele assortiment is te zien, te kopen en eruit te reserveren. Een reservering blijft tot vier dagen apart voor de betreffende klant, die zich kenbaar maakt vanuit haar inlog.

Hunkemöller stimuleert zijn klanten ook om met de telefoon in de aanslag door de winkel te wandelen. Is een item niet in de juiste maat op voorraad dan hoeven ze het enkel te scannen om online te reserveren in de juiste maat. Het pakketje kan in de winkel worden afgeleverd of thuis.

Deze vorm van ‘verkoopondersteuning’ is ook in te vinden in de inspiratiesecties in de app. Klanten kunnen productvideo’s en stijladviezen bekijken, cadeautjes ontvangen en uitnodigingen voor pre sale-events in de winkels.

De nieuwe app wordt is beschikbaar in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Denemarken en Zweden.

Dit soort digitale dienstverlening wordt steeds gebruikelijker bij grote ketens. Het winkelend publiek begint het als normaal te ervaren, waardoor ze het kan gaan verlangen van retailers die dit soort klantenservice niet bieden.

Foto: Gullitan Rose (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond