Deel dit artikel
-

Nieuwe naam, nieuwe partner voor Woedend!

Seema Sharma gaat aan de slag bij communicatiebureau Woedend! als partner en executive creative director. Het bureau verandert als teken van een nieuwe propositie zijn naam in ‘Woedend! The New Creatives’.

Sharma’s aanstelling brengt een nieuwe energie, zo legt mede-eigenaar Paul Woltering uit, en een frisse blik. Het 24 jaar oude bureau maakte meerdere technologische golven mee en ziet in AI de volgende.

“Hoe internet aan het begin van het millennium de wereld zou veranderen, zien we nu bij AI. Alleen sneller. Als bedrijf kijken we naar de menselijke creativiteit, menselijke waarden en dat in combinatie met technologie. Qua communicatie zoeken we altijd naar hoe een klant betekenis levert voor en in zijn omgeving.”

In de bedrijfspraktijk speelt AI vanzelfsprekend een rol. “Het stelt ons in staat grote dingen te maken waar je vroeger de budgetten gewoonweg niet voor had.”

Afgelopen jaren was Seema Sharma creative director en MT-lid bij Edelman Amsterdam. Daar was ze onder andere verantwoordelijk voor het opbouwen van de creatieve afdeling.

Achter de schermen heeft Woedend! samen met Sharma gewerkt aan een nieuwe propositie. Lennart Driessen, Creative Director: “Juist nu in deze techrevolutie worden onze éigen menselijke principes, maar ook de waarde de mens, steeds belangrijker. In al ons werk willen we dit meer naar voren laten komen.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond