Deel dit artikel
-

Nieuwe opzet voor Programmatic Awards

Na vier edities komt brancheorganisatie VIA (voorheen IAB) voor het lustrumjaar met een vernieuwde opzet voor de Programmatic Awards, de onderscheidingen voor specialisten op het gebied van geautomatiseerde inkoop van online advertenties.

Van de in totaal acht categorieën zijn er twee nieuw: ‘Most Effective Campaign’ en ‘Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy’.

Om de opzet en samenstelling van de jury meer in lijn te brengen met die van andere vakprijzen in de markt wordt de vakjury anders ingericht. In totaal worden er drie verschillende vakjury’s samengesteld: Talent, Campagne en Tech. Iedere jury bestaat uit maximaal zeven personen, die samen een goede afspiegeling van de markt vormen. Geïnteresseerden kunnen zich tot uiterlijk 16 april aanmelden door het formulier in te vullen op de website van de Programmatic Awards.

Vanaf 1 juli wordt dan traditiegetrouw de industrie gevraagd om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten.

De uiteindelijke winnaars ontvangen donderdag 16 september hun onderscheiding.

Inzenden voor een van de acht awards kan van 19 april tot en met 28 mei 2021 op de website.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond