Deel dit artikel
-

Nieuwe tak Divimove voor performancemarketing op YouTube

Divimove richt een nieuwe tak op die zich puur richt op performancemarketing op YouTube.

De performancetak van Brandboost by Divimove, intern omschreven als een videocreatief bureau, staat onder leiding van de Nederlander Peter Gamelkoorn (foto). Hij stuurt een team aan sales- en controlexperts aan. Gamelkoorn werkte eerder voor onder meer eBay, eDarling en Outfittery.

De woordvoerder licht toe: “Als fullserviceagency biedt we creatie, concepting, denken mee in strategieën en kunnen ook de productie verzorgen”. De commerciële uitingen verlopen via aangesloten influencers en sinds nu ook display. “We hebben een eigen adserver en bieden honderd procent brandsafety op Youtube, omdat we alle 1.200 kanaalbeheerders kennen. Via ons systeem kunnen we prerolls, overlays en binnenkort ook bumpers inboeken. Daarmee kunnen adverteerders het effect van hun campagne verlengen.”

Divimove is een Europees werkend mediabedrijf in Berlijn dat een een netwerk van 1.200 YouTube-kanalen exploiteert. Voorheen werd dat aangeduid als multichannelnetwerk, maar het werk omvat tegenwoordig meer dan alleen het exploiteren van videokanalen. Influencers geven ook boeken en cd’s uit en organiseren concerten waar ze zelf optreden. In Nederland is het bedrijf onder meer werkzaam voor Nikkie, DusDavidGames en Ties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond