Deel dit artikel
-

Nissan en Omnicom hebben Nissan United SPARK (NU SPARK) gelanceerd

Nissan en Omnicom introduceren NU SPARK: een vernieuwend marketingteam dat vanuit Amsterdam opereert en fungeert als regionale incubator voor innovatie. De nieuwe unit bedient de markten in de Benelux, Denemarken, Zweden en Noorwegen en heeft als doel om nieuwe werkwijzen op het gebied van creatie, media en realtime marketing te testen, te optimaliseren en – wanneer succesvol – internationaal op te schalen binnen de AMIEO-regio en daarbuiten.

NU SPARK werkt nauw samen met het Europese hoofdkwartier van Nissan United (NU Central) in Parijs en vertegenwoordigt een nieuwe fase in de manier waarop Nissan marketing inzet: experimenterend, datagedreven en met oog voor versnelling. Door AI, data en automatisering te integreren in het volledige klanttraject, zoekt het team naar manieren waarop creatie en media elkaar in realtime kunnen versterken.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!