Deel dit artikel
-

Nog twee weken voor nominaties Dutch Interactive Awards

Over twee weken, op woensdag 4 maart, sluit de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards 2020. Bureaus kunnen tot die tijd hun beste werk van 2019 inzenden.

Na sluiting van deze nominatieronde gaat een jury aan de slag om alle inzendingen stuk voor stuk te beoordelen op verscheidene criteria. De makers van de beste en meeste aansprekende cases worden uitgenodigd om in persoon toelichting te geven aan jury’s met topexperts uit het vak. Dat is 17 april.

Zij beoordelen de DIA-cases op concept, design en UX, resultaat en optimalisatie. Elke categorie heeft een Gold en Silver Award. Dat zijn 28 prijzen in totaal (overzicht winnaars 2019). Vorig jaar hield de jury driehonderd inzendingen van 113 bureaus tegen het licht (foto’s awardshow).

Cases aanmelden voor nominatie kan hier.

De categorieën zijn:

  • Service
  • E-commerce
  • Communities
  • Campaign
  • Activation
  • Brand
  • Tools
  • Disrupter
  • B2B Commerce
  • Corporate
  • Content
  • Data
  • Digitale Transformatie
  • Nieuwe interfaces
  • Digital for Good

Cases moeten uiterlijk 4 maart aanstaande aangemeld zijn.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond