Deel dit artikel
-

NPO: Nieuwe abonnementsvormen voor NLZIET

NLZiet  krijgt in de toekomst mogelijk meerdere abonnementsvormen, zo blijkt uit de begroting van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) over 2023.

NLziet heeft als pakketaanbieder een product neergezet dat volgens de NPO goed werkt en een zeer hoge klanttevredenheid kent, met een uitzonderlijke hoge NPS (net promotor score).

Tegelijkertijd blijft het aantal cord cutters in Nederland nog beperkt, oftewel mensen die uitsluitend willen kijken via internet.

Hoewel NLziet op dit moment kostendekkend opereert, ziet NPO mogelijkheden om de propositie van NLziet te verruimen, met name door het bieden van meer keuzevrijheid aan het publiek. Zo zou aan de bestaande propositie een goedkopere propositie kunnen worden toegevoegd, waarin de gebruiker bijvoorbeeld alleen lineair en 7 dagen ‘gemist’ krijgt. Daarnaast kan ook worden gedacht aan een duurdere variant, waarin niet alleen NPO maar ook de commerciële deelnemers in NLziet hun premium content beschikbaar maken.

NLZIET is eigendom van RTL, Talpa en de NPO en biedt live- en on-demand diensten voor de eigen zenders en televisiezenders van de Vlaamse openbare omroep VRT, Pebble TV en INPLUS.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond