Deel dit artikel
-

Nutrilon doet cashbacks met Tikkie

De fabrikant van babyvoeding Nutrilon begint een doorlopend loyaltyprogramma met Tikkie. Na iedere aankoop van een product scannen ouders het item. Na verloop van tijd kunnen ze via Tikkie geld terug ontvangen.

Dat is de opzet van het spaarprogramma ‘Nutrilon Scan & Spaar’. Na de eerste drie maanden heeft één op de vijf consumenten meegedaan aan het nieuwe loyaliteitsprogramma. Consumenten scanden tot nog toe gemiddeld vijf aankopen

Na het aanmaken van een account, kunnen ouders punten sparen door de unieke QR-code aan de binnenzijde van een Nutrilon-verpakking te scannen. Na het scannen van ieder nieuw gekocht Nutrilon-product, groeit het saldo. Deelnemers hebben na vier scans al 400 punten gespaard en dat is voldoende om een Tikkie Terug van 4 euro of hoger aan te vragen. Zij kunnen er óók voor kiezen om verder te sparen en hun punten later in te wisselen voor een Tikkie met een hoger bedrag.

Nutricia, maker van Nutrilon, legt hiermee een nieuw communicatielijntje richting ouders vanuit zijn klantcontactprogramma. Dit stelt het bedrijf in staat om buiten de gebruikelijke retail- en mediakanalen om te adverteren.

Foto: gerrydincher (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond