Deel dit artikel
-

OLIO, online gokken en verduurzaming in e-commerce – Emerce magazine #187 is uit, lees hem gratis

OLIO, winnaar van de Emerce Top 10 European Startups Award 2021, vindt de manier van consumeren opnieuw uit middels een ‘community based hyperlokaal realtime herdistributienetwerk’. En ontwikkelt zich van een voedselverspillingsapp tot een sustainable local living app, stelt medeoprichter Tessa Clarke in de nieuwe editie van Emerce Magazine. Lees hem gratis hier.

Met in deze editie onder andere:

  • Een coverinterview met OLIO, de winnaar van de Emerce Top 10 European Startups 2021.
  • Een achtergrondverhaal over de kansen van de Nederlandse online gokmarkt die eindelijk is opengegaan.
  • Een feature over hoe de aandacht voor verduurzaming in e-commerce verschuift naar producten.
  • Een interview met YourCampus over het personaliseren van secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • En een artikel over innovatie in de fitnessmarkt.

Enkele van de stukken zullen later ook integraal op deze site zijn te lezen.

Je vindt de nieuwe Emerce via deze link.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond