Deel dit artikel
-

Omzet Snakeware +20%, richting drie miljoen euro

Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste halfjaar van 2020 met twintig procent toenemen. Komende tijd richt het zich op het prominenter neerzetten van zijn zelfontwikkelde contentmanagementsysteem (CMS).

Ook dit jaar boeken de Friezen een halfjaargroei van rond de twintig procent. Hoeveel dat qua omzet oplevert, benoemen ze niet in het vanochtend verstuurde persbericht. Het zal niet ver van de drie miljoen vandaan liggen.

Commercieel directeur Ate van der Meer: “De omzetstijging is het resultaat van onze strategie waarbij we blijvend focussen op duurzame partnerships. Ook de warme belangstelling voor ons eigen softwareplatform Snakeware.Cloud en kostenbeheersing in deze coronatijd zorgen voor een goed fundament voor verdere groei.”

Van der Meer en zijn 55 collega’s laten zich niet inperken door landsgrenzen. Met een eerder beaconproduct zochten en vonden ze al buitenlandse klanten en met het CMS willen ze een ‘challenger’ worden. Met zo’n product kan een bedrijf er eigenlijk niet omheen om internationaal te gaan werken. De algemene belangstelling naar dit soort producten is er.

Snakeware wil zich met het zogeheten ‘headless CMS-platform’ Snakeware.Cloud nadrukkelijker richten op datagedreven marketing. Eerst was dat product enkel beschikbaar voor zijn eigen klanten, nu is het een apart product en wordt de concurrentie gezocht met partijen als Sitecore en Episerver.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond