Deel dit artikel
-

Ondernemers achter relatiegeschenken.nl kopen Bluxbox.nl

Harro Messelink en Matthijs Bramer nemen per 4 september de activiteiten van Bluxbox geheel over van David Sluis. Ze willen de webshop die cosmeticadozen op abonnementsbasis verkoopt een impuls geven.

Vanmiddag zijn de ondernemers bij de notaris om de transactie te formaliseren.

Sluis verkoopt het bedrijf om al zijn aandacht te richten op zijn bedrijf gofastforward.nl, dat advies en training geeft aan ondernemers van snelgroeiende bedrijven. Hij houdt nog een kleine minderheid in Bluxbox.

Harro Messelink en Matthijs Bramer zijn naast meerderheidsaandeelhouder in relatiegeschenken.nl ook minderheidsaandeelhouder bij voetbalshop.nl.

Matthijs Bramer: “De komende maanden zullen we de gehele site vernieuwen om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Ook de back-end nemen we onder handen om verdere internationale groei mogelijk te maken”. Eveline Plantinga zal het dagelijks management gaan aansturen.

Bramer en Messelink steken dit najaar de site nog in een nieuw jasje, willen veel meer permanente interactie met klanten tot stand brengen en productspecialisten erbij halen. “Een box met alleen topproducten.” In eerste instantie streven de ondernemers naar tienduizend abonnees die tweemaandelijks een box ontvangen voor de dertig euro abonnementsgeld.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond