Deel dit artikel
-

Online platform Brightcove blokkeert adblockers

Online video platform Brightcove heeft nieuwe technologie ontwikkeld die video’s op zwart zet als bezoekers adblockers gebruiken.

Het anti-adblockertechnologie is onderdeel van Brightcove Lift, een advertentie optimalisatie oplossing, waarin een HTML5-videospeler centraal staat. Omdat alles via de cloud wordt aangeboden, is het lastiger om advertenties in de videostroom te blokkeren.

Brightcove werd al in 2004 opgericht en serveert video voor 5500 klanten in zeventig landen.

Deel dit bericht

2 Reacties

Frank

Wanneer worden bedrijven die het internet misbruiken voor advertenties eindelijk eens aangepakt? Vraag eens aan TB-L waar hij het web voor heeft bedacht.

martin

al dit soort zaken het leidt alleen maar tot nog meer irritatie bij de consument.
die laat zich niets meer opdringen.

echt tijd voor een “andere”manier van adverteren, waar Adblockers en irritaties bij consumenten geen enkele rol meer spelen.
die “andere” manier van adverteren is een stuk efficiënter en voldoet daarnaast ook nog aan alle marketingdoeleinden van elke marketeer.
een gegarandeerde win-win voor iederee, adverteerder en consument.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond