Deel dit artikel
-

Oprichters Social1nfluencers lanceren SocialReblz

Daan Sip en Niels Verhoeven lanceren hun nieuwe bedrijf SocialReblz. Hun vorige bedrijf verkochten ze eind vorig jaar aan Talpa Network. Met hun nieuwe start-up willen zij influencermarketing professionaliseren.

Het nieuwe bedrijf wil zich van de rest onderscheiden in dat het zich sterk richt op strategie en contentcreatie. Dat gebeurt met een team van creatieven, fotografen, cameramannen, designers en editors vanuit een pand nabij het Rembrandtplein in Amsterdam.

“De match tussen merken en influencers wordt met data, insights en talent managers geoptimaliseerd. Geen sigaar uit eigen doos, maar de beste match. Of de influencer nu ergens exclusief gesigned is of juist niet. We zien de trend dat influencers steeds vaker onafhankelijk blijven en dus niet terug te vinden zijn in de smoelenboeken van partijen als Talpa en RTL”, aldus Verhoeven.

SocialReblz werkt bij voorkeur voor langere duur met influencers en niet, zoals gebruikelijk, dat er gezichten worden gewisseld per campagne als waren het een paar sokken. Merken verlangen ook steeds vaker samenwerkingen waarmee ze voor langere duur werken met influencers die merkambassadeur worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond