Deel dit artikel
-

Oproep: innovaties gezocht voor Emerce Outlook 2005

Op 25 november aanstaande organiseert Emerce een kort maar krachtig middagseminar over de kansen, trends en innovaties van het komende jaar. Onderdeel van het programma is een ‘playground’; demonstraties van nieuwe technologie. De Emerce-redactie roept bedrijven op om te laten zien wat ze in huis hebben.

De Rode Hoed in Amsterdam is op 25 november het toneel van Emerce Outlook 2005. In het voorprogamma met oa. Marco Derksen (Marketingfacts.nl) staat de vraag centraal wat een een bedrijf met weblogs moet.

In het hoofdprogramma geven onder andere Peter Verkade (Chief Commercial Officer Orange Nederland) en Wouter Vloothuis (Innovatiemanager ING Retail) aan welke trends zij zien voor 2005. Het geheel staat onder leiding van Michiel Frackers. Het seminar is vrij toegankelijk voor alle Emerce-abonnees, niet-abonnees betalen 55 euro. (Het programma is nog niet definitief. Zie voor updates en de inschrijving de Outlook-pagina).

De netwerkborrel na afloop van het hoofdprogramma biedt ruimte aan een zogeheten ‘playground’; een aantal demonstraties van innovatieve technologie voor business en marketing.

– Oproep –
De redactie biedt ook úw bedrijf de mogelijkheid innovatieve technologie te laten zien aan het Emerce-publiek. Denk aan rfid-toepassingen, narrowcasting, location based services, games, mobile marketing en next generation internet.

Stuur voor 1 november een productbeschrijving inclusief beeldmateriaal en technische benodigdheden naar redactie@emerce.nl. De redactie selecteert de beste inzendingen, die vervolgens een plek toegewezen krijgen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond