Deel dit artikel
-

Oracle kondigt Fusion Marketing aan

Oracle heeft Oracle Fusion Marketing aangekondigd. Het platform, onderdeel van Oracle Advertising and CX, stelt marketeers in staat om eenvoudig campagnes op te zetten die traditionele marketing- en advertentiekanalen moeten overstijgen.

Het is volgens de leverancier de eerste marketing automation-oplossing die is ontworpen om het hele lead-kwalificatie- en conversieproces te omzeilen.

Fusion Marketing maakt gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om automatisch leads te beoordelen op accountniveau, te voorspellen wanneer consumenten klaar zijn voor een gesprek met een verkoper, en een gekwalificeerde verkoopkans te genereren in CRM-systemen.

Oracle stelt dat CRM oplossingen hebben afgedaan. Dit vanwege workflows die niet op elkaar aansluiten, teveel handmatige administratie en data-silo’s. Hierdoor werken sales- en marketingteams minder goed met elkaar samen. Deze kloof tussen verkoop- en marketingteams wordt een steeds grotere uitdaging naarmate het B2B-koopproces complexer wordt. Klanten en prospects communiceren nu met organisaties via een steeds breder scala aan digitale kanalen.

Fusion Marketing is sinds kort in beperkte oplage beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond