Deel dit artikel
-

Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen genomineerd voor DDMA Email Marketing Automation Summit Awards

Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de categorie Design bij de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022.

In de categorie Optimization trekken UNICEF Nederland, My Jewellery en Marktplaats aan het langste eind en bij Innovation wisten Leen Bakker, bol.com en Centralpoint, part of Dustin Group AB de jury het meeste te overtuigen.

De EMAS Awards (voorheen de DDMA E-mail Awards) zijn dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Met 3 nieuwe prijscategorieën en de Battle of the Agencies wordt het allerbeste werk in álle disciplines binnen het e-mailvakgebied bekroond. Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit: Alexandra Stuij (DPG Media), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Nienke Bruggeman (Little Rocket), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Roxane Maxwell (ZINGO POW!), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Joris Balkema (Just Eat Takeaway.com) en Jos Meijer (In Good Company).

De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 23 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond