Deel dit artikel
-

Paul van Breugel naar Parcel International

Paul van Breugel gaat vanaf deze week aan de slag bij Parcel International als algemeen directeur, na bijna vijf jaar in de leiding van reisbedrijf Travix.

In zijn nieuwe rol richt Van Breugel zich vooral op de verdere internationalisering van het bedrijf uit Rotterdam. Dat vertelt hij aan vakuitgave Twinkle.

Parcel International levert een online dienst waarmee bedrijven het aanbod van logistieke netwerken kunnen vergelijken. Ze kunnen kijken of en wanneer er ruimte is om hu pakket, pallet of anderszins beschikbaar is en welke prijzen marktpartijen daarvoor hanteren. Vervolgens kan ook de order direct worden geboekt.

Foto: Tomás del Coro (cc)

Deel dit bericht

10 Reacties

Reitsma

Verschrikkelijke organisatie. Zendingen worden dubbel gefactureerd! Klantenservice is op de hoogte van de administratieve puinhoop.

Gideon Brouwer

Ja, en ze kunnen geen problemen oplossen. De dienstverlening van Parcel International is niet zo goedkoop als ze zich voordoet; en uiteindelijk is slechte koop duurkoop. Veel succes en wijsheid gewenst!

Oud Collega - RouteXL

De wereld van transport en logistiek is volop in beweging. Er zijn vele kansen en bedreigingen in de markt en de ontwikkelingen staan niet stil. Paul kennende zal hij de uitdagingen voortvarend aanpakken. Veel succes!

Ex klant

Waardeloze organisatie. Je meld pakketten aan, en die worden vervolgens niet opgehaald. Emails beantwoorden ze pas na een paar dagen. En via de chat geven ze ook geen antwoord. Dus ik ben naar een ander gegaan. Denk eerlijk gezegd dat het die nieuwe directeur is. Zo’n manager die totaal niet weet hoe of wat, maar wat vriendjes heeft die de site wel even zullen ‘verbeteren’. Geluk bij ongeluk is dat de nieuwe transporteur goedkoper is.

Marketing Parcel International - Parcel International B.V.

Beste lezer van dit artikel,

Met veel plezier hebben we t/m eind 2018 samengewerkt met Paul bij Parcel International. Echter heeft hij daarna zijn uitdaging ergens anders gevonden.

We willen alsnog Paul onwijs bedanken voor zijn kwaliteiten en voortdurende inzet om alle processen bij ons te verbeteren.

We zien enkele reacties van klanten of ex-klanten met ervaringen, uiteraard vinden wij dat zeer spijtig. Maar kunnen we ook melden dat wij inmiddels veel oplossingen hebben ontwikkeld zodat klanten zonder problemen hun pakketten via ons kunnen versturen. Uiteraard blijft het altijd moeilijk, omdat Parcel International een vergelijkingswebsite is van vervoerders, en als er een pakket kwijt raakt – of niet op tijd wordt geleverd bijvoorbeeld – of er worden prijzen nagecalculeerd van douane of gewichtsverschillen dan komt de klant altijd uiteraard eerst bij ons terecht. terwijl wij ook deze zaken slechts doorberekenen aan onze klanten (na calculatie van een van de vervoerders).

Mocht er toch nog iets niet naar tevredenheid gaan, neem dan contact op met onze Support of bel. Wij zullen dan direct een ticket openen en kijken naar een oplossing of antwoord geven.

Met vriendelijke groeten,

Team Marketing & Sales
Parcel International

Voormalige PI gebruiker

Goh, dus die heeft wel een paar hele maanden daar gewerkt. Had waarschijnlijk snel door dat het niets was. Inmiddels heb ik al een aantal aanmaningen van parcel international gekregen. En ja, na een jaar zijn ze er achter dat ik geld terug kreeg van ze. Dus met heel veel moeite mijn geld terug, en aanmaningen weg. Zelfs nog wat excusses van de betreffende persoon met de hoop dat ik nog terug zou komen als ik pakketten had. Niet dat ik ooit nog zaken met dit kl… bedrijf ga doen.

En even ter verduidelijking, dit had dus NIETS te doen met een externe vervoerder, maar waren de fouten van parcel internation zelf.

Nog een ex.klant

Zo’n slecht bedrijf nog nooit meegemaakt.. dit riekt niet alleen naar oplichting maar gaat gewoon puur om opzettelijk sturen van nepfacturen. Dit wordt als zodanig uiteindelijk ook erkend door personen binnen de organisatie als je ze tijdens een telefoongesprek aan de tand voelt en blijft doorvragen. Ze factureren dubbel of exhorbitante bedragen als naheffing die bij navraag bij de oorspronkelijke vervoerders totaal onterecht blijken te zijn.
Men pretendeert “slechts” een vergelijkingssite te zijn maar eigenlijk is iedere klant potentieel doelwit voor hele series spooknota’s en aanmaningen (soms zelfs 4-5 pogingen tot enorme naheffingen voor één enkele zending !!). Ik denk dat Paul van Breugel uiteindelijk snel in de gaten had dat er hier geen redden aan was.

Gelukkige Ex klant van Parcel International

Ik ben blij dat ik weg ben bij dat ‘bedrijf’. Ik krijg nog steeds wat geld van ze, kortingen die ik kreeg als ik een kortingscode zou invullen. Heb ik slechts gedeeltelijk van ze gehad, en pas na een aantal emails en telefoontjes erover. Maar het is op dit moment niet meer waard om daar nog tijd aan te besteden. Hoop dat ze er blij mee zijn, ik ben in ieder geval bij een ander bedrijf die ALTIJD het regelt en het ook ALTIJD van te voren zegt wat de kosten zijn. Bij PI is het b.v. zo dat als je een lang pakket aanmeld en je de maten geeft, je toch achteraf een naheffing krijgt omdat het pakket lang is…!!!! Wat ik dus opgaf bij de order.

Job Verbunt

Nooit aan beginnen!

Aanvankelijk lijken de tarieven interessant totdat de “toeslagen fabriek” op gang komt. Toeslagen worden disproportioneel hoog doorgefactureerd.

Dave Helderman

Ongekend slechte organisatie, geen interne communicatie. Hebben geen eigen netwerk, rollen mee op de netwerken van andere partijen dus hoeven eigenlijk alleen maar hun administratie en klantenservice voor elkaar te hebben. Helaas lukt dat verre van.. Doe geen zaken met dit bedrijf, afspraken worden niet nagekomen, na de prijsopgave via de site volgt een scala aan dubbele facturen, spookfacturen en onterechte toeslagen. Goedkoop is hier letterlijk duurkoop!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond