Deel dit artikel
-

Pepsi zet vol in op TikTok voor Champions League-finale

In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.

Wie kans wil maken om de voetbalfinale live mee te maken in Istanbul kan tot begin volgende maand meedoen aan twee challenges.

Voetbalfans met óf goede dansmoves óf goede voetbalmoves kunnen een challenge doen met de Braziliaan Vini Jr. of de Engelse speelster Leah Williamson. Dit levert vanwege het automatische virale aspect een rimpeling over TikTok heen die weken kan duren.

Bovendien organiseert Pepsi in de aanloop naar de wedstrijd op die tiende juni een live kick-off show, ook op TikTok. De hoofdartiest wordt zanger Burna Boy.

@burnaboyofficial Big news! I'm going to be performing at the UEFA @championsleague Final in Istanbul, alongside another fantastic headliner, and I want you to join me. Search #PepsiKickOffShow to get involved. #UCL @PepsiMAXUK @l6williamson @vinijr. 18+ only. Enter by 13:00 GMT, 03/04/23. T&Cs apply, open to residents of specific countries only. Head to @PepsiGlobal for full T&C #Ad ♬ It’s Plenty (#PepsiKickOffShow) – Burna Boy

Een week later treedt hij op in de Gelredome.

Pepsi rekt zijn campagne op van normaal vier à vijf weken naar praktisch het dubbele in dit seizoen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond