Deel dit artikel
-

Pernod Ricard kiest na pitch voor Storyboard

Storyboard gaat aan de slag voor Pernod Ricard in zowel Nederland als België. Het bureau zal deze zomer een campagne lanceren met een centrale rol voor influencer marketing. Het eerste resultaat van deze samenwerking zal al in het voorjaar te zien zijn.

Pernod Ricard is internationaal één van de grotere drankdistributeurs met rond de 8,5 miljard omzet en merken als Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, Perrier-Jouët en Malfy.

Malfy, vernoemd naar de Amalfi kust in Italië, staat bekend om haar exclusieve en extravagante uitstraling. Met Gin Rosa als vlaggenschipproduct, biedt Malfy naar eigen zeggen een unieke selectie van premium gins ‘voor liefhebbers van verfijnde smaken’.

Storyboard werkt onder andere voor merken als AXE, Dove Men+Care, Duvel, Liefmans, Postcode Loterij, Rexona, Robijn en Statiegeld Nederland.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond