Deel dit artikel
-

De Persgroep en 7 Ditches maken online serie over retailers

De Persgroep Nederland is in samenwerking met 7 Ditches van Ronnie Overgoor gestart met een online televisie serie voor ondernemers: ShopDoc. De Persgroep wil daarmee het MKB helpen ‘een beeld te schetsen over de veranderende wereld van retail’.

De opkomst van e-commerce is voor retailers een grote kans, maar blijkt ook voor velen een grote uitdaging. Het vinden van de juiste balans komt terug in de diverse korte ‘documentaires’ over ShopDoc. Succesvolle ondernemers geven inspiratie en tips aan andere ondernemers.

In ShopDoc worden ondernemers geportretteerd die actief zijn in de retailsector. Zij worden in hun dagelijkse omgeving geïnterviewd over zij hun zaken efficiënt en effectief regelen.

De Persgroep heeft, zeker sinds de overname van de regionale Wegener titels, 50.000 ondernemers als klant.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond