Philips, Google, Maersk en Foodora naar B2B Digital Europe
Philips, Google, Maersk, Foodora en Novartis zijn enkele van de bedrijven die spreken op B2B Digital Europe, op 3 oktober in de Postillion in Amsterdam. Het Engelstalige Emerce Evenement vindt plaats als onderdeel van Amsterdam eWeek.
Vincent Hosman vertelt over de groeiende markt voor zakelijke voedselbezorgingen aan onder meer Rabobank, Optiver, NLE en Binck.
Sam Talya, Global eCommerce Business Partner for Health Businesses bij Philips, spreekt over de verschillen tussen B2C en B2B in de zorgsector.
Shane Cassels van Google gaat specifiek in op het gebruik van webapps in Google Chrome.
Leer verder hoe A.P. Moller Maersk sociale media inzet in B2B. Namens dat bedrijf komt Thomas Tom Thomas naar Amsterdam.
Moderator is Kris Smith, General Manager Europe MediaMonks.
B2B Digital Europe is in principe een invite only-evenement, maar aanmelden blijft wel mogelijk. Voorwaarde is wel dat bezoekers zelf in B2B werkzaam moeten zijn.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond