Deel dit artikel
-

Philips en Telegraph grootschalig in native advertising

Philips start een grootschalige native advertising-campagne op de website van de Britse krant The Telegraph. Niet minder dan honderd verhalen worden gepubliceerd onder de noemer ‘100 Days of Life Changing Innovations’. Philips wil zo zijn imago als innovatief bedrijf versterken.

De verhalen zijn speciaal voor het Telegraph-publiek geschreven en worden breed ingezet via print, web en mobiel. De campagne gaat van start met een cover van Telegraph Weekend.

De verhalen hebben niet een bepaald thema. Ze gaan over gezondheidszorg, maar ook over lichtoplossingen. Voor de verhalen werden ‘erudiete en bekende’ schrijvers aangetrokken. Het lijkt daarmee een van de grootste native campagnes uit de recente geschiedenis.

Eerder dit jaar lanceerde Philips met Ogilvy al eens de campagne Innovation and You, met een potentieel bereik van twee miljoen mensen.

Beide campagnes werden vanuit Philips geïnitieerd door de Nederlander Wander Bruijel, die ooit PR deed voor Logica en later Consumer Lifestyle van Philips.

Deel dit bericht

1 Reactie

delenzenvergelijker.nl

Kijk, zo kan men dus ook reclame maken! Maar alleen teren op oud succes is ook weer niet de bedoeling. Dus Philips moet weer flink aan de bak om de positie van toen, als innovatief bedrijf, weer waar te kunnen maken. Maar het filmpje is prachtig! Mogen wij als Nederlanders best trots op zijn, op zo’n mooi bedrijf!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond