Deel dit artikel
-

Picnic verzwaart investeringen in marketing

Online supermarkt Picnic zet een tandje bij op het gebied van marketing. Het zet de diensten van Storm Digital in voor hulp om de fundamenten van zijn marketingstack zo degelijk als mogelijk in te richten.

Een jaar geleden bestond internetsupermarkt nog niet eens en nu is het bezig met een landelijke uitrol, mede geholpen door toezeggingen van groeikapitaal ter waarde van 100 miljoen euro. In deze korte periode tuigde het heel degelijk de logistieke infrastructuur op. Na de achterkant is nu de voorkant van aan de beurt: marketing.

Vandaag maakt de supermarkt bekend dat het Storm Digital vraagt te helpen de fundamenten van zijn online marketingmachine goed neer te zetten. Details over de samenwerking willen de partijen niet geven, maar gezien Picnics werkwijze tot nu toe zal het ook hier om een diepte-investering gaan waarbij de bedrijven voor meerdere jaren met elkaar samenwerken.

Storm Digital springt onder meer bij op de gebieden: advertising, geotargeting, datamanagement en conversie-attributie.

Jasper Dijkstra, manager business development bij het marketingbedrijf, zegt: “Picnic heeft datagedreven verbetering centraal staan bij de continue verbetering van hun supplychain en techplatform. Ook op het gebied van marketing worden datagedreven roll-out methodes ontwikkeld.”

“Ze hebben al een eigen team. Picnic heeft veel technische mensen aan boord. Onderwerpen worden langs alle kanten belicht. Niets gebeurt zonder reden. Wij haken aan zodat ze nog sneller kunnen werken. Wat ze willen is heel uitdagend. Omdat ze snel willen werken en tegelijk de risico’s zo klein mogelijk, zetten wij seniore mensen mensen in.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond