Deel dit artikel
-

Pilotwinkel Albert Heijn Hoofddorp krijgt vervolg

De pilotwinkel van Albert Heijn in Hoofddorp krijgt een vervolg. Na de zomer worden nog eens 24 van dergelijke winkels geopend, twaalf door zelfstandige ondernemers.

AH-directeur Wouter Kolk kondigt de uitbreiding aan in een interview met Foodmagazine dat later deze maand verschijnt.

De winkel is vernieuwend in vers en technologie met digitale schermen, indoor navigatie van Philips (Signify) en elektronische schaplabels.

Over de uitrol van elektronische schaplabels naar de hele AH-formule moet nog een besluit worden genomen. Kolk: ‘Ik zou het wel willen, maar het is ook een forse investering en wij kunnen dat op de een of manier toch niet helemaal rondrekenen.’

Kolk heeft wel de ambitie dat zijn supermarkten totaal digitaal worden. ‘Een volledig digitaal winkelbeeld moet ook lekker smoelen. Kunnen wij er goed de formule mee uitdragen, goed communiceren? Wij zoeken nog naar de juiste case.’

Dit bericht is 10 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond