Deel dit artikel
-

PLUS Retail Media start met Self-Service Platform voor Sponsored Products

PLUS Retail Media introduceert haar nieuwe self-service platform voor gesponsorde producten waarbij de supermarkt gebruik maakt van de technologie van CitrusAds. Dit platform stelt adverteerders en mediabureaus in staat om eenvoudig en zelfstandig advertenties te beheren en campagnes te optimaliseren binnen de web en app PLUS omgeving.

Via geavanceerde targeting mogelijkheden kunnen merken hun producten binnen categorie- en zoekpagina’s op posities 2-4-6 onder de aandacht brengen, wat zorgt voor meer zichtbaarheid en verkoop. De resultaten (impressies, clicks, conversies, sales, ROAS) van de campagnes zijn direct zichtbaar in het dashboard waarbij PLUS Retail Media een ‘attributie window’ van 7 dagen hanteert.

PLUS Retail Media is in mei 2023 van start gegaan en biedt naast sponsored products ook digital out of home, schapcommunicatie, vloerprojectie en instore radio aan in de winkels van PLUS.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond